Advertisement

קובי פינקלר / אימון טנא לקראת שבועות \\ קובי פינקלר עם חטיבת כפיר - רדיו ... : במהלך החודש הקרוב, פריחת החלמוניות בגולן בשיאה, מומלץ לטייל במזג אוויר נעים ולחזות בפריחה צהובה ומשגעת.קובי פינקלר 06/10/2019.

קובי פינקלר / אימון טנא לקראת שבועות \\ קובי פינקלר עם חטיבת כפיר - רדיו ... : במהלך החודש הקרוב, פריחת החלמוניות בגולן בשיאה, מומלץ לטייל במזג אוויר נעים ולחזות בפריחה צהובה ומשגעת.קובי פינקלר 06/10/2019.. פרשנינו הצבאי קובי פינקלר התלווה לגדוד שמשון, שחיסל בשבוע שעבר את המחבל שיידה סלעים לעבר מכוניות יהודיות וסיכן את חיי הנוסעים. כל הכתבות של קובי פינקלר. ערוץ 20 מעסיק ומארח באופן קבוע אנשי ימין קיצוני וגזענים אך התבטאותו של פינקלר הייתה יותר מדי גם בשבילם. פרשן וכתב צבאי ברדיו קול חי, מגיש תוכניות ברדיו, כתיבה צבאית בערוץ 7, מבכירי כתבי התיירות מזה שלושים שנה במדיה הדתית, מסקר תרבות לסוגיה. הפרשן הצבאי קובי פינקלר אמר אמש בשידור כי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים בעקבות נפילת רקטה.

עוד קודם לכן פרסמה הנהלת הערוץ הודעת תמיכה בפינקלר, ‏במסגרת דיווח של הפרשן הצבאי קובי פינקלר, נאמר הערב משפט שלא היה צריך להיאמר. ערוץ 20 מעסיק ומארח באופן קבוע אנשי ימין קיצוני וגזענים אך התבטאותו של פינקלר הייתה יותר מדי גם בשבילם. הנה משהו שלא ידעתם על העיתונאי קובי פינקלר, שמשמש ככתב צבאי בתחנת הרדיו קול חי: קובי פינקלר, הכתב הצבאי של ערוץ 20 דיווח על נפילה בישוב ערבי גדול ואמר בשידור: הנהלת הערוץ רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר.

טיול שבועי עם קובי פינקלר: ראשוניות ופארקים בראשון לציון ...
טיול שבועי עם קובי פינקלר: ראשוניות ופארקים בראשון לציון ... from www.93fm.co.il
הוא הוסיף ואמר כי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים שם. מוסר שיעור ועולה לשידור בו זמנית. העיתונאי והפרשן הצבאי קובי פינקלר, דיווח על כך בערוץ הטלוויזה והוסיף לצערנו הרב זה לא הביא להמוני מערוץ 20 נמסר תחילה בתגובה: הפרשן הצבאי של ערוץ 20, קובי פינקלר, פוטר היום (חמישי) מערוץ 20, יממה לאחר שעורר סערה כשדיווח על הנפילות בצפון ואמר: רקטה כאמור, האמירה של פינקלר עוררה סערה. קובי פינקלר דיווח על נפילה בשפרעם ואמר בשידור: במסגרת דיווח של הפרשן הצבאי קובי פינקלר, נאמר הערב משפט שלא היה צריך להאמר. היכנסו להכיר את קובי פינקלר, כתב צבאי של ערוץ 7, אתר חדשות ותוכן יהודי המספק עדכונים שוטפים בזמן אמת.

צריך לקחת את זה בפרופורציה, זו לא מלחמת לבנון השלישית.

תחת עייפות נפלה שגגה בדבריי, הכוונה הייתה לשמחתנו. פרשן ערוץ 20 קובי פינקלר דיווח אתמול על נפילות הרקטות מלבנון בישראל ואמר בין השאר כי אחת הרקטות נפלה במגרש כדורגל ביישוב הערבי שפרעם. קובי פינקלר סוקר בפניכם ספרים, סרטים והצגות, תערוכות ואירועי תרבות. הנהלת ערוץ לא נשארה אדישה: ״חבל שלא היו שם המוני הרוגים״. ברוכים הבאים לאתר החדש של הדפוס הדיגיטלי קובי רן בעמ. מוסר שיעור ועולה לשידור בו זמנית. התבטאויות חריגות של הפרשן הצבאי קובי פינקלר, שהביע אתמול זה כנראה לא הותיר ברירה להנהלת ערוץ 20, שהודיעה הבוקר כי היא רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר. כל הכתבות של קובי פינקלר. פרשן וכתב צבאי ברדיו קול חי, מגיש תוכניות ברדיו, כתיבה צבאית בערוץ 7, מבכירי כתבי התיירות מזה שלושים שנה במדיה הדתית, מסקר תרבות לסוגיה. לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, החליטה הנהלת הערוץ לסיים באופן מיידי את ההתקשרות עם מר פינקלר ולזמן את המעורבים בשידור לבירור והסקת מסקנות. הפרשן הצבאי של ערוץ 20, קובי פינקלר, פוטר היום (חמישי) מערוץ 20, יממה לאחר שעורר סערה כשדיווח על הנפילות בצפון ואמר: קובי פינקלר הוא כתב תיירות, ברדיו קול חי

כמו כן, משמש פינקלר כמרצה לתנך, צבא וביטחון, תקשורת ותחומים נוספים. קובי פינקלר, הכתב הצבאי של ערוץ 20 דיווח על נפילה בישוב ערבי גדול ואמר בשידור: קובי פינקלר, יור תא הכתבים הצבאיים ופרשן צבאי בערוץ 20, אמר בשידור כי הוא מצטער שרקטה לבנונית לא הרגה אזרחים בשפרעם • פינקלר: הנהלת הערוץ רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר. הוא הוסיף ואמר כי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים שם.

ירושלים אורו של עולם, טיולו השבועי של קובי פינקלר - רדיו ...
ירושלים אורו של עולם, טיולו השבועי של קובי פינקלר - רדיו ... from www.93fm.co.il
פרשן ערוץ 20 קובי פינקלר דיווח אתמול על נפילות הרקטות מלבנון בישראל ואמר בין השאר כי אחת הרקטות נפלה במגרש כדורגל ביישוב הערבי שפרעם. עוד קודם לכן פרסמה הנהלת הערוץ הודעת תמיכה בפינקלר, ‏במסגרת דיווח של הפרשן הצבאי קובי פינקלר, נאמר הערב משפט שלא היה צריך להיאמר. בהודעה שפורסמה מטעם הערוץ נכתב: התבטאויות חריגות של הפרשן הצבאי קובי פינקלר, שהביע אתמול זה כנראה לא הותיר ברירה להנהלת ערוץ 20, שהודיעה הבוקר כי היא רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר. פרשן וכתב צבאי ברדיו קול חי, מגיש תוכניות ברדיו, כתיבה צבאית בערוץ 7, מבכירי כתבי התיירות מזה שלושים שנה במדיה הדתית, מסקר תרבות לסוגיה. ״חבל שלא היו שם המוני הרוגים״. פינקלר התייחס לטילים שנורו על יישובי הצפון והוסיף: הנהלת הערוץ מתנערת לחלוטין מהדברים הקשים.

בהודעה שפורסמה מטעם הערוץ נכתב:

לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, החליטה הנהלת הערוץ לסיים באופן מיידי את ההתקשרות עם מר פינקלר ולזמן את המעורבים בשידור לבירור והסקת מסקנות. קובי פינקלר, יור תא הכתבים הצבאיים ופרשן צבאי בערוץ 20, אמר בשידור כי הוא מצטער שרקטה לבנונית לא הרגה אזרחים בשפרעם • פינקלר: כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים ישראלים לאחר נפילת רקטה בשפרעם. כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר (חמישי) מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים. ברוכים הבאים לאתר החדש של הדפוס הדיגיטלי קובי רן בעמ. הנהלת ערוץ לא נשארה אדישה: כעת ניתן למצוא בקלות מידע על השירותים שלנו, המוצרים שלנו ועזרים שונים לצורך הדפסה. קובי פינקלר הוא כתב תיירות, ברדיו קול חי הנה משהו שלא ידעתם על העיתונאי קובי פינקלר, שמשמש ככתב צבאי בתחנת הרדיו קול חי: ״חבל שלא היו שם המוני הרוגים״. צריך לקחת את זה בפרופורציה, זו לא מלחמת לבנון השלישית. קובי הזה משקר, בשני דיווחים שונים לשון שונה ברורה. הפרשן הצבאי של ערוץ 20, קובי פינקלר, פוטר היום (חמישי) מערוץ 20, יממה לאחר שעורר סערה כשדיווח על הנפילות בצפון ואמר:

ערוץ 20 | קובי פינקלר לוקח אותנו איתו לטיול בעמק המיוחד. כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים ישראלים לאחר נפילת רקטה בשפרעם. קובי פינקלר סוקר בפניכם ספרים, סרטים והצגות, תערוכות ואירועי תרבות. קובי פינקלר דיווח על נפילה בשפרעם ואמר בשידור: פינקלר התייחס לטילים שנורו על יישובי הצפון והוסיף:

סתיו של ציפורים - קובי פינקלר - רדיו קול חי
סתיו של ציפורים - קובי פינקלר - רדיו קול חי from www.93fm.co.il
תחת עייפות נפלה שגגה בדבריי, הכוונה הייתה לשמחתנו. במהלך החודש הקרוב, פריחת החלמוניות בגולן בשיאה, מומלץ לטייל במזג אוויר נעים ולחזות בפריחה צהובה ומשגעת.קובי פינקלר 06/10/2019. ערוץ 20 | קובי פינקלר לוקח אותנו איתו לטיול בעמק המיוחד. מוסר שיעור ועולה לשידור בו זמנית. לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, החליטה הנהלת הערוץ לסיים באופן מיידי את ההתקשרות עם מר פינקלר ולזמן את המעורבים בשידור לבירור והסקת מסקנות. כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר (חמישי) מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים. קובי פינקלר, יור תא הכתבים הצבאיים ופרשן צבאי בערוץ 20, אמר בשידור כי הוא מצטער שרקטה לבנונית לא הרגה אזרחים בשפרעם • פינקלר: חבל שלא היו שם המוני הרוגים.

במהלך החודש הקרוב, פריחת החלמוניות בגולן בשיאה, מומלץ לטייל במזג אוויר נעים ולחזות בפריחה צהובה ומשגעת.קובי פינקלר 06/10/2019.

בהודעה שפורסמה מטעם הערוץ נכתב: לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, הוחלט לסיים באופן מידי את ההתקשרות עם מר פינקלר. קובי פינקלר הוא כתב תיירות, ברדיו קול חי כמו כן, משמש פינקלר כמרצה לתנך, צבא וביטחון, תקשורת ותחומים נוספים. הנה משהו שלא ידעתם על העיתונאי קובי פינקלר, שמשמש ככתב צבאי בתחנת הרדיו קול חי: הפרשן הצבאי קובי פינקלר אמר אמש בשידור כי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים בעקבות נפילת רקטה. מוסר שיעור ועולה לשידור בו זמנית. דבריו של פינקלר עוררו, כאמור, סערה ומתקפה חריפה על ערוץ 20. תחת עייפות נפלה שגגה בדבריי, הכוונה הייתה לשמחתנו. כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים ישראלים לאחר נפילת רקטה בשפרעם. הנהלת הערוץ מתנערת לחלוטין מהדברים הקשים. קובי פינקלר דיווח על נפילה בשפרעם ואמר בשידור: כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר (חמישי) מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים.

Posting Komentar

0 Komentar